Tuesday 20 March 2012

Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

 Banner

Pertama aku join ni.. Ganjaran wang tunai untuk blogger-blogger Malaysia sempena ulang tahun ke 2 blog BloggerWanita.com.. Yang menarik, hanya 100 blogger terawal yang berdaftar saja di pilih untuk menjana pendapatan sampingan di blog berkenaan.. Jom join..

Ianya terbuka untuk lelaki dan wanita..

Setiap satu trafik yang disumbangkan ke blog BloggerWanita.com akan dibayar sebanyak RM0.05. Jika rakan blogger mampu membawa 10000 trafik ke blog ini, maka bayaran pada bulan tersebut adalah RM500 ( RM0.05 X 10000) dan seterusnya.

Menarik kan? Korang boleh register Sini dan tengok syarat-syarat lain..

5 comments:

  1. jemput join contets kawan sy ni, sy pon masuk, tk ramai masuk , member suh promote:

    http://afasz.blogspot.com/2012/03/contest-fc-untuk-semua-hadiah-bernilai.html

    ReplyDelete
  2. join back bos..

    ReplyDelete
  3. salam jemput ke belog saya...saya tak dak RM5000 nak bagi just ada ilmu dan coretan menarik di belog saya...boleh jadi teman blogger saya...salam perkenalan..

    ReplyDelete
  4. all the best ^___^

    share n ping kat >> Rakan Blog jugak yerk.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.